Jaaroverzicht: 2017 in reizen

by thatonetime
43 comments

Met 2018 voor de deur, is het tijd om terug te blikken op afgelopen jaar. Mijn jaar was goed en fijn, op alle gebieden. Hoe 2017 in reizen eruit zag, lees je in deze blogpost.

De eerste (en veel!) sneeuwvlokken zijn gevallen, de kerst komt eraan en de oliebollen liggen hier alweer op tafel. Het einde van het jaar nadert. 2017 bleek een superleuk jaar te worden. Wat ik zoal deed? Check het hier in het overzicht van mijn reizen.

2017 in reizen

Januari – Maastricht

Ik begon het jaar lekker in Maastricht. Het was koud, maar ik vond de stad erg leuk. Maastricht heeft me verrast. We bezochten tevens Valkenburg (ook leuk) en gingen naar het drielandenpunt. Dit vond ik enigszins verspilde tijd en moeite. Vijf dagen genoot ik van deze prachtige omgeving. ♥

2017 in reizen: Maastricht