Jaaroverzicht: de populairste artikelen van 2018

by thatonetime
8 comments

Vorig jaar blikte ik terug op mijn eerste blogjaar. Een succesvol eerste jaar maar in het jaar 2018 bleef mijn blog maar groeien. Van honderden lezers naar duizenden lezers. Hoe leuk is dat? Ik haalde ontzettend veel plezier uit het schrijven van blogposts over de mooiste bestemmingen. Wat waren de populairste artikelen van 2018?

Populairste artikelen van 2018

#5 Photodiary: Nationaal Park Veluwezoom

Éen van mijn goede voornemens van het afgelopen jaar was om meer van eigen land te ontdekken. Ik bezocht dit jaar meerdere nationale parken en Veluwezoom bezocht ik zelfs vaker dan één keer. Ook stedentripjes naar Leiden en Alkmaar stonden op het programma. Veluwezoom blijft één van de mooiste plekjes van ons land vind ik. Een prachtige plek met mooie natuur, vele kleuren en dieren. Echt een aanrader.

Photodiary: Nationaal park Veluwezoom

Een van de populairste artikelen van 2018 ging over Nationaal Park Veluwezoom.

#4 That One Time #4 SHIT! Mijn vlucht is geannuleerd

Afgelopen zomer zou ik samen met een vriendinnetje naar Sri Lanka en de Malediven gaan. Ruim een week voor vertrek werd onze vlucht zonder pardon geannuleerd. Ik schreef erover in een blogpost en blijkbaar worden dit soort rotartikelen goed gelezen. 😉

That One Time #4 Mijn vlucht is geannuleerd

Populairste artikelen van 2018: Jeepsafari bij Yala National Park, Sri Lanka

#3 That One Time #3 Die éne keer dat het vliegtuig bijna neerstortte.

Dit is by far mijn ergste moment geweest tijdens al die jaren waarin ik heb gereisd. Tijdens een vlucht van Sydney naar Bangkok kreeg het vliegtuig ernstige mankementen waardoor alle mensen in het vliegtuig doodsangsten hebben uitgestaan. Wat er precies gebeurde tijdens de vliegreis lees je hier.

#2 5x to do in Negombo, Sri Lanka

Afgelopen zomer ging ik gelukkig alsnog naar Sri Lanka, ondanks dat mijn vlucht dus last minute werd geannuleerd. Uiteindelijk reisden wij vier weken lang door Sri Lanka. Onze rondreis begon in Negombo wat een erg tof beginpunt van onze reis was. Ik schreef een aantal tips voor een bezoek aan deze stad.

5x to do in Negombo, Sri Lanka