Jaaroverzicht: de populairste blogposts van 2019

by thatonetime
38 comments

Nog een paar dagen en dan is het weer tijd om oud & nieuw te vieren, een goed moment dus om terug te blikken op weer een nieuw blogjaar. Een jaar waarin ik een nieuwe website ontwikkelde, ging verhuizen, een nieuwe baan vond en dus eigenlijk niet heel veel tijd had om te bloggen. Ik posten minder artikelen dan blogjaar 2018 en kreeg de laatste maanden minder bezoekers, maar dat vind ik niet erg. Wanneer ik schrijf, schrijf ik nog steeds met veel plezier en dat is waar het mij om gaat. Anderen enthousiast maken met mijn reisverhalen. Dit waren, dankzij jullie, de populairste blogposts van 2019!

Populairste blogposts van 2019

#5 11x te doen in Sandakan, Maleisisch Borneo

Borneo vind ik één van de tofste bestemmingen die ik tot nu toe heb mogen bezoeken. De prachtige natuur, de mooie onderwaterwereld, toffe wildlife en de lieve mensen. Het is een heerlijke bestemming en ik ben zo blij dat wij Borneo hebben bezocht, tijdens onze rondreis door Maleisië. Onze eerste stop op Borneo was Sandakan, waar je eigenlijk al een hele tijd kunt verblijven omdat er zo veel te doen is in de omgeving. In deze blogpost zette ik een aantal activiteiten voor je op een rij.

11x te doen in Sandakan, Maleisisch Borneo

Populairste blogposts van 2019: Sandakan, Malaysia

#4 Reisroute: vier weken Sri Lanka

De reisroutes die ik geschreven heb, doen het eigenlijk altijd goed. Vorig jaar ging ik een maand naar Sri Lanka en in deze blogpost deelde ik de reisroute die ik heb afgelegd. Van olifanten spotten tot relaxen aan de zee en van theeplantages tot eeuwenoude tempel. Het was een prachtige en afwisselende reis. En dan heb ik het nog niet eens over de vriendelijke mensen en het lekkere eten. Het is een heerlijk land om te bereizen.

Reisroute: vier weken Sri Lanka

Kaudulla National Park, Sri Lanka

#3 The Cliffs of Moher: de mooiste kliffen van Ierland

De afgelopen jaarwisseling maakte ik mee in Ierland. Het was onze eerste trip naar dit land en dit was echt heel goed bevallen. Leuke dorpjes, veel groen en ideaal voor een roadtrip. In Ierland bezochten wij de mooie Cliffs of Moher. Deze immense kliffen kun je bewandelen en in deze blogpost lees je alles over deze kliffen.

The Cliffs of Moher: de mooiste kliffen van Ierland

Populairste blogposts van 2019: the Cliffs of Moher, Ireland

#2 Reisroute: vijf weken Maleisië (en Singapore en Australië)

Maleisië is zo’n leuk en tof land voor een rondreis. Van de leuke eilanden, gezellige feestjes tot de prachtige onderwaterwereld en de mooie natuur. Het is een heel veelzijdig land en ik zou zo weer teruggaan. In deze blogpost deel ik wederom een reisroute.

Reisroute: vijf weken Maleisië (en Singapore en Australië)